ثبت دامنه رایگان

ثبت دامنه رایگان همراه با کنترل DNS

ثبت دامنه رایگان

ثبت دامنه رایگان همراه با کنترل DNS

سایت اکسین ادز سایتی مناسب برای کسب درآمد وبمسترها

سایت اکسین ادز به خاطر نوآوری‌هایی که در بین سایت‌های مشابه (ایرانی) انجام داده، به نظر موفق تر از دیگر سایت‌ها خوهد بود.
یک نمونه از این اقدامات، موضوع بندی تبلیغات می باشد. به این ترتیب کاربر با قرار دادن تبلیغات مرتبط با موضوع وبسایت (یا وبلاگ) خود، درآمد خود را افزایش می دهد.
همچنین راه های دیگه ای رو برای افرایش درآمد کاربرانش قرار داده.
مزایای دیگه این سایت اینه که مبلغی که به عنوان هر کلیک بر روی تبلیغات پرداخت میکنه، بیشتر از سایت های مشابه هستش. و این یعنی درآمد بیشتر.
توصیه میکنم در صورتی که از سیستم های دیگه ای تو سایتتون استفاده میکنید، حداقل برای یک بازه زمانی کوتاه از این سایت استفاده کنید و تغییر میزان درآمدتون رو مشاهده کنید.

عضویت در این سایت سادست. بعد از تکمیل فرم عضویت منتظر ایمیل تایید عضویت باشید.
بعد از اینکه عضویت شما در سایت فعال شد. میتونید وارد سایت شده و بعد از لوگین کردن، به قسمت تبلیغات متنی و یا گرافیکی رفته و کد تبلیغات رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید.
توجه کنید که بعد از اینکه حسابتون فعال شد، باید تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد، حداقل یک کلیک از سایت شما روی تبلیغات صورت بگیره، در غیر این صورت، حساب شما بسته میشه. ولی بعد از اولین کلیک، دیگه حسابتون برای همیشه باز میمونه.

یک نکته جالبی که این سایت داره، اینه که سیستم زیراب زنی هم داره  . یعنی به ازای زدن زیراب سایت‌های متخلف، به شما امتیاز داده میشه. که بعدا این امتیازها به دردتون میخوره.

یک دروغ بزرگ : فقط با ۲ ساعت کار در اینترنت پولدار شوید

احتمالا این تیتر رو بارها و بارها دیدید. توی وبلاگهای مختلف، روی بنرهای تبلیغاتی.
هر جای اینترنت که برید، امروزه روز، این چیزا رو می‌بینید.

نمیخوام بگم، نمیشه از اینترنت پول در آورد، ولی اینا هم دیگه نهایت بزرگنماییه.

تو ادامه مطلب، تجربیات این چند سال خودم رو از کار با این سایت‌ها نوشتم.
اگه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارید و میخواید، بتونید سایت‌های کلاهبردار رو از سایت‌های درستکار تشخیص بدید، توصیه میکنم، ادامه مطلب رو بخونید.

ادامه مطلب ...

فهمیدن رنک (رتبه) سایت یا وبلاگ خود در گوگل

از اونجایی که دیگه با سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که رنک 3 و بالاتر داشته باشن تبادل لینک میکنم، گفتم این مطلب رو هم اضافه کنم، تا دوستانی که قصد تبادل لینک دارن، دیگه سوال نکنن که چطوری بفهمم رنکم چنده.

توضیحات کامل به این پست منتقل شد

تبادل لینک با این وبلاگ

در صورت تمایل به تبادل لینک با این وبلاگ, ابتدا این وبلاگ را با نام "ثبت دامنه رایگان" و با آدرس "http://cocc.blogsky.com" لینک کنید, سپس از طریق بخش نظرات آدرس خود و نام سایت خود را برای من بفرستید تا لینک شما نیز در این وبلاگ درج شود.

تذکر۱: آدرس این وبلاگ رو بدون www و به همان صورتی که نوشته شده درج کنید.
تذکر۲: در صورتی که مایل به تبادل لینک می‌باشید، حتما نام (هم نام و هم آدرس) سایت یا وبلاگ خود را در قسمت نظرات درج کنید. در غیر این صورت، شما لینک نخواهید شد.
تذکر ۳: از این پس فقط با وبلاگ‌هایی که رنک آنها در گوگل ۱ و بالاتر باشد، تبادل لینک میکنم. (از کجا بدونم رنکم چنده)

آموزش نحوه ثبت نام و توضیحات تکمیلی

مزایای ثبت دامنه در این سایت :
ایجاد ایمیل اختصاصی با نام user@you.co.cc ، ارتباط با هاست خود بکمک DNS ، ارتباط با سایت خود URL Forwarding ، امکان بفروش گذاشتن دامین بعد از ثبت آن ، امکان خرید دامینهای بفروش گذاشته شده ، امکان اضافه کردن Fave Icon ، امکان ثبت چندین دامنه با یک نام کاربری و …

تعدادی از دوستان درخواست کرده بودند که نحوه ثبت دامنه در این سایت رو توضیح بدم.
برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب بروید.

 

ادامه مطلب ...